The Possibilities of Use of the Data in Evaluation the Effectivity of Communication in Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F08%3A00002619" target="_blank" >RIV/62690094:18450/08:00002619 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti využití dat pro hodnocení efektivnosti marketingové komunikace
Original language description
Popis možností dat pro analýzu chování uživatelů web, využití pro optimalizaci marketingové komunikace. Návrhy využití metod typu web mining a popisu dynamických informací o činnostech uživatele webu, které umožní vlastníkům webových stránek získat znalosti, které lze využít pro zefektivnění marketingové komunikace.
Czech name
Možnosti využití dat pro hodnocení efektivnosti marketingové komunikace
Czech description
Popis možností dat pro analýzu chování uživatelů web, využití pro optimalizaci marketingové komunikace. Návrhy využití metod typu web mining a popisu dynamických informací o činnostech uživatele webu, které umožní vlastníkům webových stránek získat znalosti, které lze využít pro zefektivnění marketingové komunikace.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
BB - Applied statistics, operational research
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Návrh foriem marketingovej komunikácie
ISBN
978-80-8070-965-5
Number of pages of the result
7
Pages from-to
—
Number of pages of the book
151
Publisher name
Žilinská univerzita
Place of publication
Žilina
UT code for WoS chapter
—