All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing in insurance business

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003271" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003271 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing v pojišťovnictví

  • Original language description

    Článek by měl seznámit s novými metodami a možnostmi, které se pro odvětví pojišťovnictví otvírají v oblasti komunikace se zákazníky a v oblasti odbytových kanálů. Tyto moderní prostředky jako je telefon, internet či mobilní telefon, které dříve byly spíše opomíjeny, nabírají v poslední době dramaticky na významu a mohou do budoucna přinést nezanedbatelné zisky, stejně tak jako nové, zákaznicky atraktivní, služby. Další využití internetu a elektronické komunikace lze nalézt při komunikaci samotných pojišťoven mezi sebou a dalšími institucemi. Záleží jen na samotných pojišťovnách, jak se těchto nástrojů chopí a zda nabídnou zákazníkům atraktivní a žádané služby.

  • Czech name

    Marketing v pojišťovnictví

  • Czech description

    Článek by měl seznámit s novými metodami a možnostmi, které se pro odvětví pojišťovnictví otvírají v oblasti komunikace se zákazníky a v oblasti odbytových kanálů. Tyto moderní prostředky jako je telefon, internet či mobilní telefon, které dříve byly spíše opomíjeny, nabírají v poslední době dramaticky na významu a mohou do budoucna přinést nezanedbatelné zisky, stejně tak jako nové, zákaznicky atraktivní, služby. Další využití internetu a elektronické komunikace lze nalézt při komunikaci samotných pojišťoven mezi sebou a dalšími institucemi. Záleží jen na samotných pojišťovnách, jak se těchto nástrojů chopí a zda nabídnou zákazníkům atraktivní a žádané služby.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-12-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article