All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personalization in eLearning: from individualization to adaptation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070007" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070007 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/62690094:18470/11:10070007

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahua způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta.

  • Czech name

    Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahua způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vědecký výzkum a výuka jazyků IV : sborník příspěvků ze 4. mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7435-136-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    227-231

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Oct 5, 2011

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article