All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EVALUATION OF EFFECTIVENESS OF EDUCATION OF MANAGERS OFMUNICIPALITIES THROUGH E-LEARNING COMPARED TO TRADITIONAL TEACHING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000345" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000345 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje možnosti využití e-learningu ve vzdělávání pracovníků obcí. Tradiční způsoby vzdělávání mají své výhody, ale na druhou stranu i nevýhody, jako je časová náročnost, pevný rozvrh, absence na úřadě, cestovní náklady apod. Jednou z možností, jak tento problém řešit, je využití e-learningu. Příspěvek představuje výsledky provedeného pedagogického experimentu, který byl realizován na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Cílem zmiňovaného experimentu je porovnat efektivitu výuky s podporou e-learningu s efektivitou tradičního vyučování v předmětu Základy managementu. Při výzkumu byly využity následující metody: pedagogický experiment, didaktické testy (pretest a posttest) a statistické metody zpracování výsledků. Nazákladě provedeného experimentu můžeme konstatovat, že vzdělávání pomocí e-learningu je stejně efektivní jako tradiční výuka. Toto zjištění je důležité při rozhodování o zavedení tohoto nástroje do vzdělávání managementu obcí.

  • Czech name

    Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje možnosti využití e-learningu ve vzdělávání pracovníků obcí. Tradiční způsoby vzdělávání mají své výhody, ale na druhou stranu i nevýhody, jako je časová náročnost, pevný rozvrh, absence na úřadě, cestovní náklady apod. Jednou z možností, jak tento problém řešit, je využití e-learningu. Příspěvek představuje výsledky provedeného pedagogického experimentu, který byl realizován na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Cílem zmiňovaného experimentu je porovnat efektivitu výuky s podporou e-learningu s efektivitou tradičního vyučování v předmětu Základy managementu. Při výzkumu byly využity následující metody: pedagogický experiment, didaktické testy (pretest a posttest) a statistické metody zpracování výsledků. Nazákladě provedeného experimentu můžeme konstatovat, že vzdělávání pomocí e-learningu je stejně efektivní jako tradiční výuka. Toto zjištění je důležité při rozhodování o zavedení tohoto nástroje do vzdělávání managementu obcí.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Regional Disparity Management</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    74-77

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database