All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Respondents´evaluation of online study reflecting individual preferences. Part 2.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001322" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001322 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.media4u.cz/mm042013.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm042013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Online studium reflektující individuální preference studujících: hodnocení absolventů. Část 2.

  • Original language description

    V článku jsou představeny dílčí výsledky hodnotícího dotazníku, který byl aplikován po ukončení pedagogického experimentu probíhajícího v online kurzu Informační výchova a gramotnost. Kurz byl navržen ve třech verzích reflektujících: (1) styl učení žáka,(2) styl výuky učitele a (3) poskytující všechny dostupné materiály bez zohlednění preferencí. Cílem pedagogického experimentu bylo zjistit, zda přizpůsobení výuky učebním preferencím studenta přinese zlepšení jeho znalostí v porovnání s procesem, kterýtyto preference nereflektuje.

  • Czech name

    Online studium reflektující individuální preference studujících: hodnocení absolventů. Část 2.

  • Czech description

    V článku jsou představeny dílčí výsledky hodnotícího dotazníku, který byl aplikován po ukončení pedagogického experimentu probíhajícího v online kurzu Informační výchova a gramotnost. Kurz byl navržen ve třech verzích reflektujících: (1) styl učení žáka,(2) styl výuky učitele a (3) poskytující všechny dostupné materiály bez zohlednění preferencí. Cílem pedagogického experimentu bylo zjistit, zda přizpůsobení výuky učebním preferencím studenta přinese zlepšení jeho znalostí v porovnání s procesem, kterýtyto preference nereflektuje.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    27-32

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database