All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Information literacy: research reflecting individual learning styles

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001323" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001323 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://jtie.upol.cz/clanky_2_2013/priloha.pdf" target="_blank" >http://jtie.upol.cz/clanky_2_2013/priloha.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Informační gramotnost: výzkum zohledňující individuální styly učení

  • Original language description

    Článek se zbývá problematikou informační gramotnosti. Představuje výsledky, které byly získány v rámci projektu Flexibilní model výuky realizované s podporou ICT a reflektující individuální styly učení. Konkrétně jsou zpracována data z několika položek testu znalostí studentů ve vazbě na jejich preferovaný styl učení. Výzkum probíhal v roce 2012 na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové, tj. výzkumnou skupinu tvořili studenti informatických oborů Aplikovaná informatika a Informačnímanagement. Vybrané otázky se zaměřovaly na znalost publikačních kategorií, popis procesu vyhledávání zadaných údajů a analýzu zdrojů, které byly při vyhledávání informací využívány. Skutečnost, že se výzkumu zúčastnili jen studenti informatiky, kteří spodporou znalostí hlubších než je úroveň obvyklá v celé populaci si vždy najdou cestu k získání informací, s velkou pravděpodobností ovlivnila výsledky. Proto pro získání objektivního obrazu by bylo vhodné výzkum zopakovat ve skupině stud

  • Czech name

    Informační gramotnost: výzkum zohledňující individuální styly učení

  • Czech description

    Článek se zbývá problematikou informační gramotnosti. Představuje výsledky, které byly získány v rámci projektu Flexibilní model výuky realizované s podporou ICT a reflektující individuální styly učení. Konkrétně jsou zpracována data z několika položek testu znalostí studentů ve vazbě na jejich preferovaný styl učení. Výzkum probíhal v roce 2012 na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové, tj. výzkumnou skupinu tvořili studenti informatických oborů Aplikovaná informatika a Informačnímanagement. Vybrané otázky se zaměřovaly na znalost publikačních kategorií, popis procesu vyhledávání zadaných údajů a analýzu zdrojů, které byly při vyhledávání informací využívány. Skutečnost, že se výzkumu zúčastnili jen studenti informatiky, kteří spodporou znalostí hlubších než je úroveň obvyklá v celé populaci si vždy najdou cestu k získání informací, s velkou pravděpodobností ovlivnila výsledky. Proto pro získání objektivního obrazu by bylo vhodné výzkum zopakovat ve skupině stud

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of technology and information education = Časopis pro technickou a informační výchovu

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    220-226

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database