All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Behavioral-Qualitative Value Drivers in the VIM Model for Valuing Brands of Private Companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003673" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003673 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61384399:31110/15:00046698

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodologické aspekty finančně kvalitativního ohodnocování značek nekotovaných společností

  • Original language description

    Článek se zabývá vybranými aspekty ohodnocování značky nekotovaných společností pomocí modelu VIM. Hlavní pozornost je věnována behaviorálně kvalitativním a finančním generátorům hodnoty značky. Generátory hodnoty značky jsou analyzovány nejprve z teoretického hlediska. Následně je prezentována případová studie fiktivní společnosti, na které je modelově znázorněna aplikace našeho přístupu ke stanovení hodnoty značky. Na základě uvedených poznatků je následně vysvětleno, jak užitečné a důležité je pro reálné hodnotové řízení podniku porozumět značce a jejím generátorům, a to jak v rovině řízení rizikové expozice tohoto nehmotného aktiva, tak samozřejmě i na úrovni managementu prodejů.

  • Czech name

    Metodologické aspekty finančně kvalitativního ohodnocování značek nekotovaných společností

  • Czech description

    Článek se zabývá vybranými aspekty ohodnocování značky nekotovaných společností pomocí modelu VIM. Hlavní pozornost je věnována behaviorálně kvalitativním a finančním generátorům hodnoty značky. Generátory hodnoty značky jsou analyzovány nejprve z teoretického hlediska. Následně je prezentována případová studie fiktivní společnosti, na které je modelově znázorněna aplikace našeho přístupu ke stanovení hodnoty značky. Na základě uvedených poznatků je následně vysvětleno, jak užitečné a důležité je pro reálné hodnotové řízení podniku porozumět značce a jejím generátorům, a to jak v rovině řízení rizikové expozice tohoto nehmotného aktiva, tak samozřejmě i na úrovni managementu prodejů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Oceňování

  • ISSN

    1803-0785

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    24

  • Pages from-to

    3-26

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database