Behavioral-Qualitative Value Drivers in the VIM Model for Valuing Brands of Private Companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003673" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003673 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61384399:31110/15:00046698
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodologické aspekty finančně kvalitativního ohodnocování značek nekotovaných společností
Original language description
Článek se zabývá vybranými aspekty ohodnocování značky nekotovaných společností pomocí modelu VIM. Hlavní pozornost je věnována behaviorálně kvalitativním a finančním generátorům hodnoty značky. Generátory hodnoty značky jsou analyzovány nejprve z teoretického hlediska. Následně je prezentována případová studie fiktivní společnosti, na které je modelově znázorněna aplikace našeho přístupu ke stanovení hodnoty značky. Na základě uvedených poznatků je následně vysvětleno, jak užitečné a důležité je pro reálné hodnotové řízení podniku porozumět značce a jejím generátorům, a to jak v rovině řízení rizikové expozice tohoto nehmotného aktiva, tak samozřejmě i na úrovni managementu prodejů.
Czech name
Metodologické aspekty finančně kvalitativního ohodnocování značek nekotovaných společností
Czech description
Článek se zabývá vybranými aspekty ohodnocování značky nekotovaných společností pomocí modelu VIM. Hlavní pozornost je věnována behaviorálně kvalitativním a finančním generátorům hodnoty značky. Generátory hodnoty značky jsou analyzovány nejprve z teoretického hlediska. Následně je prezentována případová studie fiktivní společnosti, na které je modelově znázorněna aplikace našeho přístupu ke stanovení hodnoty značky. Na základě uvedených poznatků je následně vysvětleno, jak užitečné a důležité je pro reálné hodnotové řízení podniku porozumět značce a jejím generátorům, a to jak v rovině řízení rizikové expozice tohoto nehmotného aktiva, tak samozřejmě i na úrovni managementu prodejů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Oceňování
ISSN
1803-0785
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
24
Pages from-to
3-26
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—