All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE TEA CULTURE IN THE CZECH REPUBLIC IN THE CONTEXT OF MCDONALDIZATION THE TEA CULTURE IN THE CZECH REPUBLIC IN THE CONTEXT OF MCDONALDIZATION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013598" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013598 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://aleph.nkp.cz/F/Y4NHMX473MPLSN9A3PC1CY5ND5FP5JUEHBE84AGVNYUU5YRKBF-16532?func=full-set-set&set_number=044981&set_entry=000014&format=999" target="_blank" >https://aleph.nkp.cz/F/Y4NHMX473MPLSN9A3PC1CY5ND5FP5JUEHBE84AGVNYUU5YRKBF-16532?func=full-set-set&set_number=044981&set_entry=000014&format=999</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kultura pití čaje v České republice v kontextu mcdonaldizace

  • Original language description

    Příspěvek je jedním z výsledků autorova dlouhodobého zájmu o kulturu pití čaje a tzv. alternativní kulturu v České republice. Cílem kapitoly v knize o gastronomii a cestovním ruchu je charakterizovat fenomén „vysoké“ kultury pití čaje (resp. čajovny) v České republice v kontextu mcdonaldizace a upozornit na jeho spojitost s alternativní kulturou („kontrakulturou“), která je v opozici vůči kultuře masové, využívající principy mcdonaldizace. Závěrem je nastíněn potenciál využití kultury pití čaje ve stravovacích službách a v cestovním ruchu.

  • Czech name

    Kultura pití čaje v České republice v kontextu mcdonaldizace

  • Czech description

    Příspěvek je jedním z výsledků autorova dlouhodobého zájmu o kulturu pití čaje a tzv. alternativní kulturu v České republice. Cílem kapitoly v knize o gastronomii a cestovním ruchu je charakterizovat fenomén „vysoké“ kultury pití čaje (resp. čajovny) v České republice v kontextu mcdonaldizace a upozornit na jeho spojitost s alternativní kulturou („kontrakulturou“), která je v opozici vůči kultuře masové, využívající principy mcdonaldizace. Závěrem je nastíněn potenciál využití kultury pití čaje ve stravovacích službách a v cestovním ruchu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50401 - Sociology

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Gastronomie a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-7510-240-9

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    37-49

  • Number of pages of the book

    196

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • UT code for WoS chapter