Use of data-driven segmentation in marketing lecturing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50015417" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50015417 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/25619161:_____/19:N0000045
Result on the web
<a href="http://www.media4u.cz/mm012019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
Original language description
Článek se zaměřuje na využití shlukové analýzy v rámci výuky segmentace hotelových hostů. Hlavní použitou metodou je K-means Clustering. Segmentace zákazníků je postavena na délce pobytu, boooking window a průměrné prodejní ceně pokoje. Výsledné segmenty jsou dále využity pro optimalizaci distribuce hotelových služeb.
Czech name
Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
Czech description
Článek se zaměřuje na využití shlukové analýzy v rámci výuky segmentace hotelových hostů. Hlavní použitou metodou je K-means Clustering. Segmentace zákazníků je postavena na délce pobytu, boooking window a průměrné prodejní ceně pokoje. Výsledné segmenty jsou dále využity pro optimalizaci distribuce hotelových služeb.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
23-26
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—