All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis and Comparison of the Training of Teachers for All-day Schools in the FRG

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F11%3A10067888" target="_blank" >RIV/62690094:18460/11:10067888 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza a komparace přípravy učitelů celodenních škol v SRN

  • Original language description

    Přestože je nutné, aby učitelé v německých celodenních školách disponovali rozmanitými kompetencemi, vzhledem k charakteru této specifické profese rozvinutými ve srovnání s učiteli v běžných školách na vyšší úrovni, neexistuje v Německu studijní programpro pregraduální přípravu učitelů celodenních škol. Cílem práce bude analyzovat situaci ve vybraných spolkových zemích SRN ze dvou hledisek - univerzitní pregraduální příprava a další vzdělávání a následně provést komparaci možností učitelů získat odpovídající kompetence v pregraduálním či dalším vzděláváním ve vybraných spolkových zemích SRN. Metodologicky se bude práce opírat zejména o kvalitativní přístup - analýza základních dokumentů, nabídek dalšího vzdělávání a webových stránek. Kvalitativní analýza bude doplněna o kvantifikovatelné údaje (počty kurzů, účastníků apod.). Hlavní důraz bude položen na závěrečnou komparaci situace ve vybraných spolkových zemích SRN.

  • Czech name

    Analýza a komparace přípravy učitelů celodenních škol v SRN

  • Czech description

    Přestože je nutné, aby učitelé v německých celodenních školách disponovali rozmanitými kompetencemi, vzhledem k charakteru této specifické profese rozvinutými ve srovnání s učiteli v běžných školách na vyšší úrovni, neexistuje v Německu studijní programpro pregraduální přípravu učitelů celodenních škol. Cílem práce bude analyzovat situaci ve vybraných spolkových zemích SRN ze dvou hledisek - univerzitní pregraduální příprava a další vzdělávání a následně provést komparaci možností učitelů získat odpovídající kompetence v pregraduálním či dalším vzděláváním ve vybraných spolkových zemích SRN. Metodologicky se bude práce opírat zejména o kvalitativní přístup - analýza základních dokumentů, nabídek dalšího vzdělávání a webových stránek. Kvalitativní analýza bude doplněna o kvantifikovatelné údaje (počty kurzů, účastníků apod.). Hlavní důraz bude položen na závěrečnou komparaci situace ve vybraných spolkových zemích SRN.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2011

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    128-143

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database