Analysis and Comparison of the Training of Teachers for All-day Schools in the FRG
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F11%3A10067888" target="_blank" >RIV/62690094:18460/11:10067888 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza a komparace přípravy učitelů celodenních škol v SRN
Original language description
Přestože je nutné, aby učitelé v německých celodenních školách disponovali rozmanitými kompetencemi, vzhledem k charakteru této specifické profese rozvinutými ve srovnání s učiteli v běžných školách na vyšší úrovni, neexistuje v Německu studijní programpro pregraduální přípravu učitelů celodenních škol. Cílem práce bude analyzovat situaci ve vybraných spolkových zemích SRN ze dvou hledisek - univerzitní pregraduální příprava a další vzdělávání a následně provést komparaci možností učitelů získat odpovídající kompetence v pregraduálním či dalším vzděláváním ve vybraných spolkových zemích SRN. Metodologicky se bude práce opírat zejména o kvalitativní přístup - analýza základních dokumentů, nabídek dalšího vzdělávání a webových stránek. Kvalitativní analýza bude doplněna o kvantifikovatelné údaje (počty kurzů, účastníků apod.). Hlavní důraz bude položen na závěrečnou komparaci situace ve vybraných spolkových zemích SRN.
Czech name
Analýza a komparace přípravy učitelů celodenních škol v SRN
Czech description
Přestože je nutné, aby učitelé v německých celodenních školách disponovali rozmanitými kompetencemi, vzhledem k charakteru této specifické profese rozvinutými ve srovnání s učiteli v běžných školách na vyšší úrovni, neexistuje v Německu studijní programpro pregraduální přípravu učitelů celodenních škol. Cílem práce bude analyzovat situaci ve vybraných spolkových zemích SRN ze dvou hledisek - univerzitní pregraduální příprava a další vzdělávání a následně provést komparaci možností učitelů získat odpovídající kompetence v pregraduálním či dalším vzděláváním ve vybraných spolkových zemích SRN. Metodologicky se bude práce opírat zejména o kvalitativní přístup - analýza základních dokumentů, nabídek dalšího vzdělávání a webových stránek. Kvalitativní analýza bude doplněna o kvantifikovatelné údaje (počty kurzů, účastníků apod.). Hlavní důraz bude položen na závěrečnou komparaci situace ve vybraných spolkových zemích SRN.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2011
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
128-143
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—