Distance education in social work during the coronavirus crisis in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F22%3A50019874" target="_blank" >RIV/62690094:18460/22:50019874 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61988987:17200/23:A2402IXP
Result on the web
<a href="https://socialniprace.cz/article/distancni-vzdelavani-v-socialni-praci-v-obdobi-koronavirove-krize-v-ceske-republice/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/distancni-vzdelavani-v-socialni-praci-v-obdobi-koronavirove-krize-v-ceske-republice/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Distanční vzdělávání v sociální práci v období koronavirové krize v České republice
Original language description
Hlavním cílem stati je porovnat vnímání distančních forem výuky vyučujícími a studenty sociální práce na vysokých školách v České republice v období mimořádných opatření přijatých vládou České republiky proti šíření viru COVID-19. Období koronavirové pandemie se odráželo v řadě lidských činností a jednou z nich bylo i vysokoškolské vzdělávání sociální práce. Vyučující a jejich studenti čelili novým výzvám, museli se rychle zorientovat a začít využívat online výuku, přestože vzdělávání v oboru sociální práce je specifické tím, že je postavené na vzájemné interakci. Práce navazuje na studie zabývající se distanční výukou v sociální práci Reamera (2019), Kurzmana (2019) a dalších. Pro výzkum byla využita kvantitativní výzkumná strategie, konkrétně se jedná o techniku dotazníkového šetření.
Czech name
Distanční vzdělávání v sociální práci v období koronavirové krize v České republice
Czech description
Hlavním cílem stati je porovnat vnímání distančních forem výuky vyučujícími a studenty sociální práce na vysokých školách v České republice v období mimořádných opatření přijatých vládou České republiky proti šíření viru COVID-19. Období koronavirové pandemie se odráželo v řadě lidských činností a jednou z nich bylo i vysokoškolské vzdělávání sociální práce. Vyučující a jejich studenti čelili novým výzvám, museli se rychle zorientovat a začít využívat online výuku, přestože vzdělávání v oboru sociální práce je specifické tím, že je postavené na vzájemné interakci. Práce navazuje na studie zabývající se distanční výukou v sociální práci Reamera (2019), Kurzmana (2019) a dalších. Pro výzkum byla využita kvantitativní výzkumná strategie, konkrétně se jedná o techniku dotazníkového šetření.
Classification
Type
J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sociální práce
ISSN
1213-6204
e-ISSN
1805-885X
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
22-39
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85148574024