When Three and Two Are Less than Five
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F14%3A50002802" target="_blank" >RIV/62690094:18470/14:50002802 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Když dvě a tři je méně než pět
Original language description
Článek se týká dvou různých přístupů ke vzdělávání učitelů - strukturovaného a nestrukturovaného. Některé přednosti nestrukturovaného studia jsou demonstrovány na matematickém vzdělávání učitelů.
Czech name
Když dvě a tři je méně než pět
Czech description
Článek se týká dvou různých přístupů ke vzdělávání učitelů - strukturovaného a nestrukturovaného. Některé přednosti nestrukturovaného studia jsou demonstrovány na matematickém vzdělávání učitelů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
117-125
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—