All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Constructivism and persuasion

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18610%2F11%3A10067234" target="_blank" >RIV/62690094:18610/11:10067234 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Konstruktivismus a ovlivňování

  • Original language description

    Konstruktivistická epistemologie v sociální práci a úloha emocí ve vztahu sociálního pracovníka s klientem nejsou témata, která by se často vyskytovala pospolu. Jednostranné zaměření konstruktivistických teorií na jazyk, jeho vlastnosti, omezení a možnosti zacházení s ním v poradenském procesu, bohužel odsouvá práci s emocemi mimo pozornost sociálních pracovníků. Přesto je možné v kontextu konstruktivismu reflektovat téma emocí a výsledky této reflexe přenést do praxe, aniž by bylo nutné měnit obecně doporučované strategie práce s klienty. V tomto kontextu může práce s emocemi dobře posloužit jako prostředek k ovlivňování motivace klienta ke spolupráci. Tento příspěvek uvádí některé teoretické důvody, které této možnosti nasvědčují.

  • Czech name

    Konstruktivismus a ovlivňování

  • Czech description

    Konstruktivistická epistemologie v sociální práci a úloha emocí ve vztahu sociálního pracovníka s klientem nejsou témata, která by se často vyskytovala pospolu. Jednostranné zaměření konstruktivistických teorií na jazyk, jeho vlastnosti, omezení a možnosti zacházení s ním v poradenském procesu, bohužel odsouvá práci s emocemi mimo pozornost sociálních pracovníků. Přesto je možné v kontextu konstruktivismu reflektovat téma emocí a výsledky této reflexe přenést do praxe, aniž by bylo nutné měnit obecně doporučované strategie práce s klienty. V tomto kontextu může práce s emocemi dobře posloužit jako prostředek k ovlivňování motivace klienta ke spolupráci. Tento příspěvek uvádí některé teoretické důvody, které této možnosti nasvědčují.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Revue sociálnych služieb

  • ISSN

    1338-1075

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    18-32

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database