Geometrical imagination as a part of mathematical literacy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00349684" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00349684 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Geometrická představivost jako složka matematické gramotnosti
Original language description
Článek pojednává o geometrické představivosti jako schopnosti interpretovat geometrický obsah, vybavovat si představy a manipulovat s nimi. Popisuje přístupy k výuce geometrie na základní škole (přirozená geometrie, principy didaktické struktury geometrie) a aktivity pro rozvíjení geometrické představivosti žáků.
Czech name
Geometrická představivost jako složka matematické gramotnosti
Czech description
Článek pojednává o geometrické představivosti jako schopnosti interpretovat geometrický obsah, vybavovat si představy a manipulovat s nimi. Popisuje přístupy k výuce geometrie na základní škole (přirozená geometrie, principy didaktické struktury geometrie) a aktivity pro rozvíjení geometrické představivosti žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Development of Mathematical Literacy in Primary Education</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
ISBN
978-80-244-2511-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Palackého Olomouc
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 28, 2010
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—