All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Triangular figures as a tool for the development of geometric imagination

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F21%3A73609356" target="_blank" >RIV/61989592:15310/21:73609356 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333189242" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333189242</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Trojúhelníkové figury jako nástroj rozvoje geometrické představivosti

  • Original language description

    Cílem příspěvku je v širším kontextu seznámit čtenáře se vznikem nové interaktivní pomůcky na rozvoj geometrické představivosti žáků ve věku 11–16 let. V úvodu je zdůrazněna důležitost geometrie, s ní spojeného geometrického myšlení a prostorové představivosti. Pozornost je věnována pojmům prostorová a geometrická představivost ve vztahu s výukou geometrie. Zmíněna je vzácná historická stavba Pevnost poznání, která je prvním interaktivním muzeem popularizace vědy na střední Moravě. Druhá část příspěvku pojednává o didaktické pomůcce Trojúhelníkové figury, která vznikla na základě vlastních zkušeností autorky s výukou matematiky a geometrie, včetně shrnutí a zdůvodnění jejího přínosu pro praktické použití.

  • Czech name

    Trojúhelníkové figury jako nástroj rozvoje geometrické představivosti

  • Czech description

    Cílem příspěvku je v širším kontextu seznámit čtenáře se vznikem nové interaktivní pomůcky na rozvoj geometrické představivosti žáků ve věku 11–16 let. V úvodu je zdůrazněna důležitost geometrie, s ní spojeného geometrického myšlení a prostorové představivosti. Pozornost je věnována pojmům prostorová a geometrická představivost ve vztahu s výukou geometrie. Zmíněna je vzácná historická stavba Pevnost poznání, která je prvním interaktivním muzeem popularizace vědy na střední Moravě. Druhá část příspěvku pojednává o didaktické pomůcce Trojúhelníkové figury, která vznikla na základě vlastních zkušeností autorky s výukou matematiky a geometrie, včetně shrnutí a zdůvodnění jejího přínosu pro praktické použití.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    29

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    194-202

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database