Life Strategies of Women and Men in Management of/and Business
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F07%3A00305291" target="_blank" >RIV/68378025:_____/07:00305291 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Životní strategie žen a mužů v řízení (a) podnikání
Original language description
Hlavním cílem studie životních podmínek podnikatelů a podnikatelek zhruba od poloviny 90. let a s nástupem nového tisíciletí v České republice je zasadit jejich životní strategie do složité struktury genderových vztahů české společnosti.
Czech name
Životní strategie žen a mužů v řízení (a) podnikání
Czech description
Hlavním cílem studie životních podmínek podnikatelů a podnikatelek zhruba od poloviny 90. let a s nástupem nového tisíciletí v České republice je zasadit jejich životní strategie do složité struktury genderových vztahů české společnosti.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7330-125-5
Number of pages
175
Publisher name
Sociologický ústav AV ČR, v.v.i
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—