All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of the election campaign: a favourable or unfavourable impression?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F12%3A00389999" target="_blank" >RIV/68378025:_____/12:00389999 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímání volební kampaně: příznivý či nepříznivý dojem?

  • Original language description

    Kapitola ukazuje, jak byla volební kampaň v roce 2010 vnímána širokou veřejností. Převažuje negativní vnímání volební kampaně, a proto bylo zajímavé zjistit zdroje jejího pozitivního vnímání. Byly analyzovány proměnné, jako jsou základní socio-demografické charakteristiky (pohlaví, věk, vzdělání, sociální status), zájem o politiku, zájem o kampaň, užívání médií (politický obsah v novinách a časopisech, televizi, rozhlase, na internetu), politická efektivita, legitimita demokratického režimu, identifikace se stranou, spokojenost s politickou situací, atd. Bylo zjištěno, že jisté celkové kladné nastavení jedince vůči politickému systému a politickému procesu a víra v možnost ovlivnit politiku a instituce, mají zásadní význam pro pozitivní vnímání kampaně.

  • Czech name

    Vnímání volební kampaně: příznivý či nepříznivý dojem?

  • Czech description

    Kapitola ukazuje, jak byla volební kampaň v roce 2010 vnímána širokou veřejností. Převažuje negativní vnímání volební kampaně, a proto bylo zajímavé zjistit zdroje jejího pozitivního vnímání. Byly analyzovány proměnné, jako jsou základní socio-demografické charakteristiky (pohlaví, věk, vzdělání, sociální status), zájem o politiku, zájem o kampaň, užívání médií (politický obsah v novinách a časopisech, televizi, rozhlase, na internetu), politická efektivita, legitimita demokratického režimu, identifikace se stranou, spokojenost s politickou situací, atd. Bylo zjištěno, že jisté celkové kladné nastavení jedince vůči politickému systému a politickému procesu a víra v možnost ovlivnit politiku a instituce, mají zásadní význam pro pozitivní vnímání kampaně.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AD - Political sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Voliči a volby 2010

  • ISBN

    978-80-7419-110-7

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    30-48

  • Number of pages of the book

    254

  • Publisher name

    SLON

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter