All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

What children think about leisure and how they experience it

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F22%3A00567039" target="_blank" >RIV/68378025:_____/22:00567039 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Představy dětí o volném čase a jeho prožívání

  • Original language description

    Kapitola se zaměřuje na vybrané otázky, které se týkají prožívání volného času dětí. Úvodní část se zaměřuje na představy dětí o volném čase. Druhá část kapitoly se věnuje tomu, kolik volného času děti podle svého názoru mají a jak jsou s jeho trávením spokojeny. Velký vliv na to, co ve svém volném čase děti dělají, mají jejich rodiče a kamarádi. Proto se třetí část kapitoly zabývá tím, jak hodnotí jejich vliv a také vliv některých dalších osob samy děti, a jak často s rodinou a kamarády tráví děti svůj volný čas. Ve čtvrté, závěrečné části se kapitola věnuje pěti dimenzím volnočasové motivace a sleduje, zda existují souvislosti mezi jednotlivými dimenzemi volnočasové motivace a zapojením do jednotlivých oblastí trávení volného času, výchovnými styly rodičů nebo se spokojeností s volným časem. Nakonec jsou zmíněny souvislosti mezi jednotlivými dimenzemi volnočasové motivace a úrovní volnočasového prožívání.n

  • Czech name

    Představy dětí o volném čase a jeho prožívání

  • Czech description

    Kapitola se zaměřuje na vybrané otázky, které se týkají prožívání volného času dětí. Úvodní část se zaměřuje na představy dětí o volném čase. Druhá část kapitoly se věnuje tomu, kolik volného času děti podle svého názoru mají a jak jsou s jeho trávením spokojeny. Velký vliv na to, co ve svém volném čase děti dělají, mají jejich rodiče a kamarádi. Proto se třetí část kapitoly zabývá tím, jak hodnotí jejich vliv a také vliv některých dalších osob samy děti, a jak často s rodinou a kamarády tráví děti svůj volný čas. Ve čtvrté, závěrečné části se kapitola věnuje pěti dimenzím volnočasové motivace a sleduje, zda existují souvislosti mezi jednotlivými dimenzemi volnočasové motivace a zapojením do jednotlivých oblastí trávení volného času, výchovnými styly rodičů nebo se spokojeností s volným časem. Nakonec jsou zmíněny souvislosti mezi jednotlivými dimenzemi volnočasové motivace a úrovní volnočasového prožívání.n

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50401 - Sociology

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000387" target="_blank" >TL02000387: Experiencing Leisure of Older School Age Children as an Educational Challenge</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Volný čas dětí staršího školního věku. Vybrané výsledky výzkumu volného času a životního stylu dětí ve věku 11-15 let a jejich využití v pedagogice

  • ISBN

    978-80-7394-934-1

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    119-132

  • Number of pages of the book

    173

  • Publisher name

    Nakladatelství Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter