From Information to Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F07%3A00305576" target="_blank" >RIV/68378092:_____/07:00305576 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od informace k reklamě
Original language description
Prostředky a strategie působení reklamních a žurnalistických textů a jejich analýza. Kulturní a jazykové zdroje persvazivnosti české reklamy.
Czech name
Od informace k reklamě
Czech description
Prostředky a strategie působení reklamních a žurnalistických textů a jejich analýza. Kulturní a jazykové zdroje persvazivnosti české reklamy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F06%2F1468" target="_blank" >GA405/06/1468: Spoken Czech language: in search of a system and functional range</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7368-265-1
Number of pages
269
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—