Persuasion through Words and Images
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F07%3A00305577" target="_blank" >RIV/68378092:_____/07:00305577 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Persuasion through Words and Images
Original language description
Means and strategies of effects of advertising and journalistic texts and their analysis. Cultural and linguistic sources of persuasion in the Czech advertising.
Czech name
Persvaze pomocí slov a obrazů
Czech description
Prostředky a strategie působení reklamních a žurnalistických textů a jejich analýza. Kulturní a jazykové zdroje persvazivnosti české reklamy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F06%2F1468" target="_blank" >GA405/06/1468: Spoken Czech language: in search of a system and functional range</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7368-266-8
Number of pages
263
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—