Why do people say "not" Multilevel - non traditional form of marketing?)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00183119" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00183119 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proč lidé říkají "ne" multi levelu - netradiční formě marketingu?
Original language description
Příspěvek o netradičních formách marketingu se zaměřuje zejména na jedno z nejvíce diskutovaných témat, a to na multi-level marketing. Článek se zabývá vysvětlením pojmu multi-level marketing a popisuje povědomí široké veřejnosti o tomto způsobu příméhoprodeje.
Czech name
Proč lidé říkají "ne" multi levelu - netradiční formě marketingu?
Czech description
Příspěvek o netradičních formách marketingu se zaměřuje zejména na jedno z nejvíce diskutovaných témat, a to na multi-level marketing. Článek se zabývá vysvětlením pojmu multi-level marketing a popisuje povědomí široké veřejnosti o tomto způsobu příméhoprodeje.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Revue mladých vedcov
ISBN
978-80-554-0400-4
Number of pages of the result
4
Pages from-to
113-116
Number of pages of the book
224
Publisher name
EDIS
Place of publication
Žilina
UT code for WoS chapter
—