All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The impact of pedestrians on the capacity of roundabouts - verification of the German HBS methodology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00206507" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00206507 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv chodců na kapacitu okružní křižovatky - prověření metodiky HBS

  • Original language description

    Článek analyzuje vliv chodců na kapacitu vjezdu do jednopruhových okružních křižovatek v ČR. V roce 2012 bylo provedeno celkem 31 dopravních průzkumů na 21 různých jednopruhových okružních křižovatkách ve třinácti městech ČR. Ze záznamů byly vyhodnocovány charakteristiky dopravního proudu za účelem následné analýzy vzájemných závislostí. Ze zjištěných charakteristik byl spočten koeficient vlivu chodců podle zvolené metodiky vyhodnocování a porovnán s koeficientem dle německé metodiky HBS. Po zjištění významného rozdílu byl navržen autorem článku jeden z možných výpočetních mechanismů pro stanovování vlivu přecházejících chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky.

  • Czech name

    Vliv chodců na kapacitu okružní křižovatky - prověření metodiky HBS

  • Czech description

    Článek analyzuje vliv chodců na kapacitu vjezdu do jednopruhových okružních křižovatek v ČR. V roce 2012 bylo provedeno celkem 31 dopravních průzkumů na 21 různých jednopruhových okružních křižovatkách ve třinácti městech ČR. Ze záznamů byly vyhodnocovány charakteristiky dopravního proudu za účelem následné analýzy vzájemných závislostí. Ze zjištěných charakteristik byl spočten koeficient vlivu chodců podle zvolené metodiky vyhodnocování a porovnán s koeficientem dle německé metodiky HBS. Po zjištění významného rozdílu byl navržen autorem článku jeden z možných výpočetních mechanismů pro stanovování vlivu přecházejících chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    74

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    125-130

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database