All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Repair of Concrete Surface on D11 Highway, km 23,25 ? 25,55

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00222367" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00222367 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 ? 25,55

  • Original language description

    Na české dálniční síti v úsecích s CB (cementobetonovým) krytem se někdy setkáváme s většími vertikálními posuny CB desek na příčné spáře. Tyto poruchy negativně ovlivňují bezpečnost provozu a snižují komfort jízdy. Nejvýznamnější příčinou těchto poruchje absence kluzných trnů v příčných spárách, které se v době výstavby nepoužívaly (tzv. CB kryt staré generace). Dalším významným problémem starších CB vozovek jsou expanzivní reakce v CB krytu. Současná technologie výstavby mnoho dřívějších nedostatků eliminuje. Opravy nevyhovujících úseků starších CB krytů v současnosti probíhají i na dálnici D11. Tento příspěvek se zabývá technologií opravy dálnice D11 v km 23,25 ? 25,55

  • Czech name

    Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 ? 25,55

  • Czech description

    Na české dálniční síti v úsecích s CB (cementobetonovým) krytem se někdy setkáváme s většími vertikálními posuny CB desek na příčné spáře. Tyto poruchy negativně ovlivňují bezpečnost provozu a snižují komfort jízdy. Nejvýznamnější příčinou těchto poruchje absence kluzných trnů v příčných spárách, které se v době výstavby nepoužívaly (tzv. CB kryt staré generace). Dalším významným problémem starších CB vozovek jsou expanzivní reakce v CB krytu. Současná technologie výstavby mnoho dřívějších nedostatků eliminuje. Opravy nevyhovujících úseků starších CB krytů v současnosti probíhají i na dálnici D11. Tento příspěvek se zabývá technologií opravy dálnice D11 v km 23,25 ? 25,55

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centre for Effective and Sustainable Transport Infrastructure (CESTI)</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silnice železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5/2013

  • Issue of the periodical within the volume

    5/2013

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    117-119

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database