All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interaction of continuously supported rail with steel bridge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F15%3A00231056" target="_blank" >RIV/68407700:21110/15:00231056 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interakce kontinuálně podepřené kolejnice s ocelovým mostem

  • Original language description

    Konstrukci moderní železniční trati si v současné době neumíme představit bez použití bezstykové koleje a to zejména díky jejím schopnostem zajistit pohodlnou přepravu a minimalizovat dynamické vlivy jak na konstrukci železničního spodku, tak i na samotné kolejové vozidlo. V posledních dekádách lze také pozorovat z důvodu vysoké poptávky po rychlé, konkurenceschopné a udržitelné železniční dopravě významný rozvoj progresivních typů kolejnicového upevnění. Jako velice perspektivní se jeví zejména systémys kontinuálně podepřenou bezstykovou kolejnicí. Na druhou stranu použití těchto systémů je omezeno z důvodu interakce s konstrukcí železničního spodku, zejména při aplikaci na mostních konstrukcích. Bohužel o fenoménu interakce těchto systémů s mostní konstrukcí máme v současné době velmi strohé znalosti, což je tou nejlepší motivací pro provedení rozsáhlého výzkumu v této oblasti.

  • Czech name

    Interakce kontinuálně podepřené kolejnice s ocelovým mostem

  • Czech description

    Konstrukci moderní železniční trati si v současné době neumíme představit bez použití bezstykové koleje a to zejména díky jejím schopnostem zajistit pohodlnou přepravu a minimalizovat dynamické vlivy jak na konstrukci železničního spodku, tak i na samotné kolejové vozidlo. V posledních dekádách lze také pozorovat z důvodu vysoké poptávky po rychlé, konkurenceschopné a udržitelné železniční dopravě významný rozvoj progresivních typů kolejnicového upevnění. Jako velice perspektivní se jeví zejména systémys kontinuálně podepřenou bezstykovou kolejnicí. Na druhou stranu použití těchto systémů je omezeno z důvodu interakce s konstrukcí železničního spodku, zejména při aplikaci na mostních konstrukcích. Bohužel o fenoménu interakce těchto systémů s mostní konstrukcí máme v současné době velmi strohé znalosti, což je tou nejlepší motivací pro provedení rozsáhlého výzkumu v této oblasti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 20.5. a 22.9. 2015

  • ISBN

    978-80-01-05741-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    17-18

  • Publisher name

    ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    May 20, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article