Interaction of continuously supported rail with steel bridge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F15%3A00231056" target="_blank" >RIV/68407700:21110/15:00231056 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interakce kontinuálně podepřené kolejnice s ocelovým mostem
Original language description
Konstrukci moderní železniční trati si v současné době neumíme představit bez použití bezstykové koleje a to zejména díky jejím schopnostem zajistit pohodlnou přepravu a minimalizovat dynamické vlivy jak na konstrukci železničního spodku, tak i na samotné kolejové vozidlo. V posledních dekádách lze také pozorovat z důvodu vysoké poptávky po rychlé, konkurenceschopné a udržitelné železniční dopravě významný rozvoj progresivních typů kolejnicového upevnění. Jako velice perspektivní se jeví zejména systémys kontinuálně podepřenou bezstykovou kolejnicí. Na druhou stranu použití těchto systémů je omezeno z důvodu interakce s konstrukcí železničního spodku, zejména při aplikaci na mostních konstrukcích. Bohužel o fenoménu interakce těchto systémů s mostní konstrukcí máme v současné době velmi strohé znalosti, což je tou nejlepší motivací pro provedení rozsáhlého výzkumu v této oblasti.
Czech name
Interakce kontinuálně podepřené kolejnice s ocelovým mostem
Czech description
Konstrukci moderní železniční trati si v současné době neumíme představit bez použití bezstykové koleje a to zejména díky jejím schopnostem zajistit pohodlnou přepravu a minimalizovat dynamické vlivy jak na konstrukci železničního spodku, tak i na samotné kolejové vozidlo. V posledních dekádách lze také pozorovat z důvodu vysoké poptávky po rychlé, konkurenceschopné a udržitelné železniční dopravě významný rozvoj progresivních typů kolejnicového upevnění. Jako velice perspektivní se jeví zejména systémys kontinuálně podepřenou bezstykovou kolejnicí. Na druhou stranu použití těchto systémů je omezeno z důvodu interakce s konstrukcí železničního spodku, zejména při aplikaci na mostních konstrukcích. Bohužel o fenoménu interakce těchto systémů s mostní konstrukcí máme v současné době velmi strohé znalosti, což je tou nejlepší motivací pro provedení rozsáhlého výzkumu v této oblasti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 20.5. a 22.9. 2015
ISBN
978-80-01-05741-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
17-18
Publisher name
ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
May 20, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—