I/27 Velemysleves - Bridge over theChomutova River Valeyy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00307382" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00307382 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
I/27 Velemyšleves - most přes údolí Chomutovky
Original language description
V současné době je realizována výstavba obchvatu obce Velemyšleves na silnici 1/27. Výstavba obchvatu řeší dopravně a kapacitně zcela nevyhovující vedení této páteřní komunikace skrze obec společně s jejím současným problematickým výškovým a směrovým uspořádáním. Nejvýznamnějším objektem celé stavby je 538 m dlouhá mostní konstrukce převádějící přeložku silnice 1/27 přes široké a hluboké údolí říčky Chomutovky. Vzhledem ke konfiguraci terénu a výškovému umístění trasy je maximální výška komunikace nad terénem cca 36 m. Charakter překážky a umístění trasy vedlo již v předchozích stupních projektové dokumentace k návrhu jedné spojité konstrukce. Ve své střední části, v místě maximální výšky komunikace nad terénem a křížení říčky Chomutovky, je konstrukce navržena jako spojitá rámová s tuhým spojením nosné konstrukce a rámových stojek tvořených dvojicí pilířových listů. Konstrukce je z hlediska délek jednotlivých polí navržena jako symetrická podle osy hlavního pole. Rozpětí hlavního pole je 120 m, přilehlá pole mají délku 90 m, krajní pole mají délku 45 m, resp. 65 m.
Czech name
I/27 Velemyšleves - most přes údolí Chomutovky
Czech description
V současné době je realizována výstavba obchvatu obce Velemyšleves na silnici 1/27. Výstavba obchvatu řeší dopravně a kapacitně zcela nevyhovující vedení této páteřní komunikace skrze obec společně s jejím současným problematickým výškovým a směrovým uspořádáním. Nejvýznamnějším objektem celé stavby je 538 m dlouhá mostní konstrukce převádějící přeložku silnice 1/27 přes široké a hluboké údolí říčky Chomutovky. Vzhledem ke konfiguraci terénu a výškovému umístění trasy je maximální výška komunikace nad terénem cca 36 m. Charakter překážky a umístění trasy vedlo již v předchozích stupních projektové dokumentace k návrhu jedné spojité konstrukce. Ve své střední části, v místě maximální výšky komunikace nad terénem a křížení říčky Chomutovky, je konstrukce navržena jako spojitá rámová s tuhým spojením nosné konstrukce a rámových stojek tvořených dvojicí pilířových listů. Konstrukce je z hlediska délek jednotlivých polí navržena jako symetrická podle osy hlavního pole. Rozpětí hlavního pole je 120 m, přilehlá pole mají délku 90 m, krajní pole mají délku 45 m, resp. 65 m.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA16-04454S" target="_blank" >GA16-04454S: Uncertainties on the material level affecting those on the structural level</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
BETON-technologie, konstrukce, sanace
ISSN
1213-3116
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
8-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—