BRIDGE STRUCTURE OVER CHOMUTOVKA RIVER VALLEY ON VELEMYSLEVES BYPASS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00310590" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00310590 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
I/27 Velemyšleves, Obchvat a přemostění Chomutovky
Original language description
V listopadu roku 2016byla uvedena do provozu stavba obchvatu obce Velemyšleves na silnici I/27. Výstavba obchvatu řeší dopravně a kapacitně zcela nevyhovující vedení této páteřní komunikace skrze obec společně s jejím současným problematickým výškovým a směrovým uspořádáním. Nejvýznamnějším objektem celé stavby je 538 m dlouhá mostní konstrukce převádějící přeložku silnice I/27 přes široké a hluboké údolí říčky Chomutovky. Vzhledem ke konfiguraci terénu a výškovému umístění trasy je maximální výška komunikace nad terénem cca 36 m. Charakter překážky a umístění trasy vedlo již v předchozích stupních projektové dokumentace k návrhu jedné spojité konstrukce. V její střední části v místě maximální výšky komunikace nad terénem a křížení říčky Chomutovky je konstrukce navržena jako spojitá rámová s tuhým spojením nosné konstrukce a rámových stojek tvořených dvojicí pilířových listů. Konstrukce je z hlediska délek jednotlivých polí navržena jako symetrická podle osy hlavního pole. Rozpětí hlavního pole je 120 m, přilehlá pole pak mají délku 90 m. Krajní pole mají délku 45 m, resp. 65 m.
Czech name
I/27 Velemyšleves, Obchvat a přemostění Chomutovky
Czech description
V listopadu roku 2016byla uvedena do provozu stavba obchvatu obce Velemyšleves na silnici I/27. Výstavba obchvatu řeší dopravně a kapacitně zcela nevyhovující vedení této páteřní komunikace skrze obec společně s jejím současným problematickým výškovým a směrovým uspořádáním. Nejvýznamnějším objektem celé stavby je 538 m dlouhá mostní konstrukce převádějící přeložku silnice I/27 přes široké a hluboké údolí říčky Chomutovky. Vzhledem ke konfiguraci terénu a výškovému umístění trasy je maximální výška komunikace nad terénem cca 36 m. Charakter překážky a umístění trasy vedlo již v předchozích stupních projektové dokumentace k návrhu jedné spojité konstrukce. V její střední části v místě maximální výšky komunikace nad terénem a křížení říčky Chomutovky je konstrukce navržena jako spojitá rámová s tuhým spojením nosné konstrukce a rámových stojek tvořených dvojicí pilířových listů. Konstrukce je z hlediska délek jednotlivých polí navržena jako symetrická podle osy hlavního pole. Rozpětí hlavního pole je 120 m, přilehlá pole pak mají délku 90 m. Krajní pole mají délku 45 m, resp. 65 m.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA16-04454S" target="_blank" >GA16-04454S: Uncertainties on the material level affecting those on the structural level</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů