All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interaction of the continuously supported rail with steel bridge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00313843" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00313843 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz/NFF/docs/sborniky/NFF-sbornik17.pdf" target="_blank" >http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz/NFF/docs/sborniky/NFF-sbornik17.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interakce kontinuálně podepřené koleje s ocelovým mostem

  • Original language description

    Použití systémů s kontinuálně podepřenou kolejí (KPK) přináší řadu nových možností v oblasti rekonstrukce stávajících mostních konstrukcí stejně jako v oblasti konstrukce moderních vysokorychlostních tratí. Nicméně aby bylo možné spolehlivě určit přídavné namáhání v koleji a vodorovné účinky spojené s interakcí kolej-most, je nutné na toto téma provést rozsáhlý výzkum. Navíc systém s KPK sestává téměř výhradně z komponent na bázi polyuretanu a jeho chování je tudíž v porovnání s klasickým diskrétním upevněním značně odlišné. Tento příspěvek přináší nejnovější výsledky výzkumu interakce moderního systému KPK při proměnlivé teplotě a rychlosti dvouosého zatížení.

  • Czech name

    Interakce kontinuálně podepřené koleje s ocelovým mostem

  • Czech description

    Použití systémů s kontinuálně podepřenou kolejí (KPK) přináší řadu nových možností v oblasti rekonstrukce stávajících mostních konstrukcí stejně jako v oblasti konstrukce moderních vysokorychlostních tratí. Nicméně aby bylo možné spolehlivě určit přídavné namáhání v koleji a vodorovné účinky spojené s interakcí kolej-most, je nutné na toto téma provést rozsáhlý výzkum. Navíc systém s KPK sestává téměř výhradně z komponent na bázi polyuretanu a jeho chování je tudíž v porovnání s klasickým diskrétním upevněním značně odlišné. Tento příspěvek přináší nejnovější výsledky výzkumu interakce moderního systému KPK při proměnlivé teplotě a rychlosti dvouosého zatížení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 16.2. a 26.9. 2017

  • ISBN

    978-80-01-06167-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    57-62

  • Publisher name

    ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 16, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article