Interaction of the continuously supported rail with steel bridge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00313843" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00313843 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz/NFF/docs/sborniky/NFF-sbornik17.pdf" target="_blank" >http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz/NFF/docs/sborniky/NFF-sbornik17.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interakce kontinuálně podepřené koleje s ocelovým mostem
Original language description
Použití systémů s kontinuálně podepřenou kolejí (KPK) přináší řadu nových možností v oblasti rekonstrukce stávajících mostních konstrukcí stejně jako v oblasti konstrukce moderních vysokorychlostních tratí. Nicméně aby bylo možné spolehlivě určit přídavné namáhání v koleji a vodorovné účinky spojené s interakcí kolej-most, je nutné na toto téma provést rozsáhlý výzkum. Navíc systém s KPK sestává téměř výhradně z komponent na bázi polyuretanu a jeho chování je tudíž v porovnání s klasickým diskrétním upevněním značně odlišné. Tento příspěvek přináší nejnovější výsledky výzkumu interakce moderního systému KPK při proměnlivé teplotě a rychlosti dvouosého zatížení.
Czech name
Interakce kontinuálně podepřené koleje s ocelovým mostem
Czech description
Použití systémů s kontinuálně podepřenou kolejí (KPK) přináší řadu nových možností v oblasti rekonstrukce stávajících mostních konstrukcí stejně jako v oblasti konstrukce moderních vysokorychlostních tratí. Nicméně aby bylo možné spolehlivě určit přídavné namáhání v koleji a vodorovné účinky spojené s interakcí kolej-most, je nutné na toto téma provést rozsáhlý výzkum. Navíc systém s KPK sestává téměř výhradně z komponent na bázi polyuretanu a jeho chování je tudíž v porovnání s klasickým diskrétním upevněním značně odlišné. Tento příspěvek přináší nejnovější výsledky výzkumu interakce moderního systému KPK při proměnlivé teplotě a rychlosti dvouosého zatížení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 16.2. a 26.9. 2017
ISBN
978-80-01-06167-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
57-62
Publisher name
ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 16, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—