All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interaction of the continuously supported rail with bridge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00243227" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00243227 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interakce kontinuálně podepřené koleje s mostem

  • Original language description

    Současně s vývojem bezstykové koleje (BK) dochází k zavádění nových systémů pevné jízdní dráhy (PJD). Jedním z nejprogresivnějších řešení pro použití v rámci PJD je systém kontinuálního upevnění kolejnice (KPK). V rámci tohoto typu upevnění je, na rozdíl od klasického diskrétního způsobu upevnění, kolejnice k podpůrné konstrukci upevněna spojitě pomocí elastické zálivky na bázi polyuretanu. Tento způsob upevnění přináší řadu výhod. Nicméně pro spolehlivý návrh železniční trati, je třeba důkladně prověřit interakční chování mezi KPK a konstrukcí železničního spodku, zejména v případě vedení trati na mostní konstrukci, kde může být zásadně ovlivněna napjatost v koleji, či dimenze ložisek a spodní stavby mostu. Navíc, současně platné návrhové normy nenabízí dostatečné informace, potřebné pro posouzení kombinované odezvy KPK-most. V první části výzkumného projektu se proto autor soustředí zejména na experimentální určení parametrů popisujících interakci KPK-most.

  • Czech name

    Interakce kontinuálně podepřené koleje s mostem

  • Czech description

    Současně s vývojem bezstykové koleje (BK) dochází k zavádění nových systémů pevné jízdní dráhy (PJD). Jedním z nejprogresivnějších řešení pro použití v rámci PJD je systém kontinuálního upevnění kolejnice (KPK). V rámci tohoto typu upevnění je, na rozdíl od klasického diskrétního způsobu upevnění, kolejnice k podpůrné konstrukci upevněna spojitě pomocí elastické zálivky na bázi polyuretanu. Tento způsob upevnění přináší řadu výhod. Nicméně pro spolehlivý návrh železniční trati, je třeba důkladně prověřit interakční chování mezi KPK a konstrukcí železničního spodku, zejména v případě vedení trati na mostní konstrukci, kde může být zásadně ovlivněna napjatost v koleji, či dimenze ložisek a spodní stavby mostu. Navíc, současně platné návrhové normy nenabízí dostatečné informace, potřebné pro posouzení kombinované odezvy KPK-most. V první části výzkumného projektu se proto autor soustředí zejména na experimentální určení parametrů popisujících interakci KPK-most.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 18.2. a 22.9. 2016

  • ISBN

    978-80-01-05963-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    35-38

  • Publisher name

    ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 18, 2016

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article