All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE WIND LOAD ON STEEL RAILWAY BRIDGES – PROBABILISTIC ASSESSMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F19%3A00334187" target="_blank" >RIV/68407700:21110/19:00334187 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZATÍŽENÍ OCELOVÝCH ŽELEZNIČNÍCH MOSTŮ VĚTREM – PRAVDĚPODOBNOSTNÍ HODNOCENÍ

  • Original language description

    Tato práce je zaměřena na posouzení spolehlivosti a pravděpodobnostní ověření výsledků zkoušek větrného tunelu u osmi charakteristických modelů ocelových železničních mostů. Model rychlosti větru byl pro Českou republiku aktualizován s využitím údajů ze tří hydrometeorologických stanic a model železniční dopravy byl zdokonalen pomocí skutečných dopravních údajů v železniční síti. Tyto modely se používají k optimalizaci kombinačního faktoru v mezním stavu STR Ultimate Limit State, kde doprava působí jako dominantní zatížení, a k ověření faktoru spolehlivosti v rovnovážném mezním stavu EQU, kde je vítr dominantním zatížením a most je zatížen nezatíženým modelem vlaku. Hlavními výsledky jsou hodnoty aktualizovaných kombinačních faktorů a aktualizované hmotnosti modelu nezatíženého vlaku, které jsou příliš konzervativní, zejména pro místní železniční tratě.

  • Czech name

    ZATÍŽENÍ OCELOVÝCH ŽELEZNIČNÍCH MOSTŮ VĚTREM – PRAVDĚPODOBNOSTNÍ HODNOCENÍ

  • Czech description

    Tato práce je zaměřena na posouzení spolehlivosti a pravděpodobnostní ověření výsledků zkoušek větrného tunelu u osmi charakteristických modelů ocelových železničních mostů. Model rychlosti větru byl pro Českou republiku aktualizován s využitím údajů ze tří hydrometeorologických stanic a model železniční dopravy byl zdokonalen pomocí skutečných dopravních údajů v železniční síti. Tyto modely se používají k optimalizaci kombinačního faktoru v mezním stavu STR Ultimate Limit State, kde doprava působí jako dominantní zatížení, a k ověření faktoru spolehlivosti v rovnovážném mezním stavu EQU, kde je vítr dominantním zatížením a most je zatížen nezatíženým modelem vlaku. Hlavními výsledky jsou hodnoty aktualizovaných kombinačních faktorů a aktualizované hmotnosti modelu nezatíženého vlaku, které jsou příliš konzervativní, zejména pro místní železniční tratě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20101 - Civil engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 2019

  • ISBN

    978-80-01-06601-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    47-53

  • Publisher name

    České vysoké učení technické v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 5, 2019

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article