All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New pedestrian bridge in Prague Troja

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00357520" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00357520 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nová Trojská lávka v Praze

  • Original language description

    Lávka převádí komunikaci pro pěší a cyklisty přes řeku Vltavu. Lávka je navržena konstrukčně a prostorově pro zatížení chodci a průjezd vozidla IZS do celkové hmotnosti 3,5t dle požadavků norem. Konstrukce mostu je navržena jako nesymetrická spojitá konstrukce o 6-ti polích. Rozpětí polí jsou 24,5, 40, 45, 55, 45 a 42 m. Mostovka je tvořena páteřním ocelovým kruhovým profilem a soustavou příčníků a podélníků. Pochozí část mostovky je dřevěná. Konstrukce je na krajních opěrách uložena na dvojici ložisek, přechod dilatační spáry je navržen pomocí mostního závěru. S pilíři je nosná konstrukce spojena pomocí čepů, čímž je zaručeno volné natáčení nosné konstrukce. Podélný posun nosné konstrukce v místě pilířů je zaručen ohybovou poddajností pilířů.

  • Czech name

    Nová Trojská lávka v Praze

  • Czech description

    Lávka převádí komunikaci pro pěší a cyklisty přes řeku Vltavu. Lávka je navržena konstrukčně a prostorově pro zatížení chodci a průjezd vozidla IZS do celkové hmotnosti 3,5t dle požadavků norem. Konstrukce mostu je navržena jako nesymetrická spojitá konstrukce o 6-ti polích. Rozpětí polí jsou 24,5, 40, 45, 55, 45 a 42 m. Mostovka je tvořena páteřním ocelovým kruhovým profilem a soustavou příčníků a podélníků. Pochozí část mostovky je dřevěná. Konstrukce je na krajních opěrách uložena na dvojici ložisek, přechod dilatační spáry je navržen pomocí mostního závěru. S pilíři je nosná konstrukce spojena pomocí čepů, čímž je zaručeno volné natáčení nosné konstrukce. Podélný posun nosné konstrukce v místě pilířů je zaručen ohybovou poddajností pilířů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TH04020509" target="_blank" >TH04020509: Progressive structure solutions of bridges with respect to modern methods of construction process</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů