All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Grading of asphalt concrete aggregate for high-speed lines in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00360476" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00360476 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zrnitost kameniva asfaltového betonu pro vysokorychlostní tratě v České republice

  • Original language description

    V České republice se aktuálně intenzivně pracuje na přípravě výstavby vysokorychlostních tratí podle principů převzatých z Francie. Konstrukce pražcového podloží těchto vysokorychlostních tratí má být kromě jiného tvořena také vrstvou z asfaltového betonu. Požadavky na asfaltový beton pro konstrukci pražcového podloží jsou však v České republice definovány pouze pro tratě s rychlostí do 200 km/h včetně a od požadavků stanovených ve Francii se liší, a to zejména v zrnitostním oboru kameniva. Tento příspěvek se zabývá rozdíly mezi českým a francouzským přístupem ve stanovení požadavků na zrnitost kameniva asfaltového betonu pro železniční stavby s motivací pro možnou budoucí optimalizaci parametrů asfaltového betonu pro vysokorychlostní tratě v České republice.

  • Czech name

    Zrnitost kameniva asfaltového betonu pro vysokorychlostní tratě v České republice

  • Czech description

    V České republice se aktuálně intenzivně pracuje na přípravě výstavby vysokorychlostních tratí podle principů převzatých z Francie. Konstrukce pražcového podloží těchto vysokorychlostních tratí má být kromě jiného tvořena také vrstvou z asfaltového betonu. Požadavky na asfaltový beton pro konstrukci pražcového podloží jsou však v České republice definovány pouze pro tratě s rychlostí do 200 km/h včetně a od požadavků stanovených ve Francii se liší, a to zejména v zrnitostním oboru kameniva. Tento příspěvek se zabývá rozdíly mezi českým a francouzským přístupem ve stanovení požadavků na zrnitost kameniva asfaltového betonu pro železniční stavby s motivací pro možnou budoucí optimalizaci parametrů asfaltového betonu pro vysokorychlostní tratě v České republice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20101 - Civil engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/CK02000293" target="_blank" >CK02000293: Adaptation of the French method of evaluation of track substructure for high-speed lines into the Czech Republic conditions</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků konference Želva 2022

  • ISBN

    978-80-01-07046-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    61-67

  • Publisher name

    Fakulta stavební

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Sep 13, 2022

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article