Update of the methodology for determining the capacity of turbo roundabouts
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00375742" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00375742 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://silnicnispolecnost-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/admin_silnicnispolecnost_onmicrosoft_com/Es4rjh76PBFHthPpGRnRNZcBb1cbfjVQiPkpb2X_7G2htQ?e=3c5CnV" target="_blank" >https://silnicnispolecnost-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/admin_silnicnispolecnost_onmicrosoft_com/Es4rjh76PBFHthPpGRnRNZcBb1cbfjVQiPkpb2X_7G2htQ?e=3c5CnV</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktualizace metodiky pro stanovení kapacity turbo-okružních křižovatek
Original language description
Příspěvek se věnuje aktualizaci stávající metodiky pro stanovení kapacity turbo-okružních křižovatek, která by měla zpřesnit výsledky kapacitního posouzení tak, aby odpovídaly více realitě. Na základě provedených dopravních průzkumů na turbo-okružních křižovatkách v ČR bylo nově definováno doporučené rozdělení intenzit na vícepruhových vjezdech do turbo-okružních křižovatek. Dále byly upraveny hodnoty vstupních parametrů do výpočtu, a to hodnota kritického časového odstupu, následného časového odstupu a odstupu vozidel na okružním pásu. Byla rovněž definována závislost kritického časového odstupu na vzdálenosti kolizních bodů na vjezdu a výjezdu turbo-okružní křižovatky.
Czech name
Aktualizace metodiky pro stanovení kapacity turbo-okružních křižovatek
Czech description
Příspěvek se věnuje aktualizaci stávající metodiky pro stanovení kapacity turbo-okružních křižovatek, která by měla zpřesnit výsledky kapacitního posouzení tak, aby odpovídaly více realitě. Na základě provedených dopravních průzkumů na turbo-okružních křižovatkách v ČR bylo nově definováno doporučené rozdělení intenzit na vícepruhových vjezdech do turbo-okružních křižovatek. Dále byly upraveny hodnoty vstupních parametrů do výpočtu, a to hodnota kritického časového odstupu, následného časového odstupu a odstupu vozidel na okružním pásu. Byla rovněž definována závislost kritického časového odstupu na vzdálenosti kolizních bodů na vjezdu a výjezdu turbo-okružní křižovatky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/CK03000156" target="_blank" >CK03000156: The use of mathematical methods for the optimization of computational procedures for the determination of turbo roundabouts capacity</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
POZEMNÍ KOMUNIKACE 2024
ISBN
978-80-01-07291-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
94-107
Publisher name
České vysoké učení technické v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Masarykova kolej, Thákurova 1, 160 41 Praha 6
Event date
Jun 20, 2024
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—