All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Static load of tram roof - type RIGA

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00204615" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00204615 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Statické zatížení střechy tramvaje - typ RIGA

  • Original language description

    Zpráva se zabývá problematikou numerické simulace zatěžování lepených spojů úchytů vnější výzbroje na střeše článku nízkopodlažní tramvaje metodou konečných prvků. Pro modelování vrstvy lepidla jsou použity tzv. kohezivní prvky s popisem závislosti napětí - oddálení. Analyzována je napjatost a deformace různých variant lepených spojů úchytů na sendvičové konstrukci střechy tramvaje integrované do globálního modelu konstrukce vozu. Vyhodnoceno je namáhání lepených spojů při uvažování definovaných případůzatížení působícího na úchyty. Dále jsou vyhodnoceny posuvy spojů výzbroje k úchytům vzhledem ke střeše a průhyby střechy v místě lepených spojů. Použitý výpočtový model využívající kohezivní prvky je veriFikován experimentem na segmentu střechy.

  • Czech name

    Statické zatížení střechy tramvaje - typ RIGA

  • Czech description

    Zpráva se zabývá problematikou numerické simulace zatěžování lepených spojů úchytů vnější výzbroje na střeše článku nízkopodlažní tramvaje metodou konečných prvků. Pro modelování vrstvy lepidla jsou použity tzv. kohezivní prvky s popisem závislosti napětí - oddálení. Analyzována je napjatost a deformace různých variant lepených spojů úchytů na sendvičové konstrukci střechy tramvaje integrované do globálního modelu konstrukce vozu. Vyhodnoceno je namáhání lepených spojů při uvažování definovaných případůzatížení působícího na úchyty. Dále jsou vyhodnoceny posuvy spojů výzbroje k úchytům vzhledem ke střeše a průhyby střechy v místě lepených spojů. Použitý výpočtový model využívající kohezivní prvky je veriFikován experimentem na segmentu střechy.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JI - Composite materials

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI1%2F182" target="_blank" >FR-TI1/182: *Research and development of special materials, sandwich structures and technologies to be used in large mass transport vehicle component manufacturing</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů