The effect of thermal expansion of polypropylene tank superstructure for its stress
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240579" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240579 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv tepelné roztažnosti polypropylenové cisternové nástavby na její namáhání
Original language description
Zpráva se zabývá posouzením namáhání polypropylenové integrované cisternové nástavby hasičského vozidla s ohledem na uvažovanou teplotní roztažnost komponent konstrukce a vzniku termálních napětí. Analyzován je vliv teplotní roztažnosti na namáhání při zadané teplotě celé konstrukce 20 oC nebo 40 oC nebo -40 oC. Dále jsou řešeny varianty, kdy je na vnější povrch konstrukce zadána teplota 40 oC resp. -40 oC, přičemž teplota vnitřních částí je 20 oC. Dále je řešen případ, kdy pravý bok, zadní část a horní část konstrukce má zadanou povrchovou teplotu 60 oC a zbytek konstrukce 20 oC. Ve všech variantách se jedná o statickou analýzu konstrukce s uvažováním vlastní tíhy konstrukce. Dále je zadán hydrostatický tlak kapaliny v nádržích.
Czech name
Vliv tepelné roztažnosti polypropylenové cisternové nástavby na její namáhání
Czech description
Zpráva se zabývá posouzením namáhání polypropylenové integrované cisternové nástavby hasičského vozidla s ohledem na uvažovanou teplotní roztažnost komponent konstrukce a vzniku termálních napětí. Analyzován je vliv teplotní roztažnosti na namáhání při zadané teplotě celé konstrukce 20 oC nebo 40 oC nebo -40 oC. Dále jsou řešeny varianty, kdy je na vnější povrch konstrukce zadána teplota 40 oC resp. -40 oC, přičemž teplota vnitřních částí je 20 oC. Dále je řešen případ, kdy pravý bok, zadní část a horní část konstrukce má zadanou povrchovou teplotu 60 oC a zbytek konstrukce 20 oC. Ve všech variantách se jedná o statickou analýzu konstrukce s uvažováním vlastní tíhy konstrukce. Dále je zadán hydrostatický tlak kapaliny v nádržích.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JR - Other machinery industry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA04030213" target="_blank" >TA04030213: Integrated Tanker Superstructure for Fire Vehicles made by Hybrid Technology</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů