The effect of thermal expansion of the sandwich roof coverings with dural on stress of bonded layers using an adhesive Sikaflex 7723 and Acralock SA1
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240644" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240644 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv tepelné roztažnosti sendvičové střechy s duralovými potahy na namáhání lepených vrstev při použití lepidla SikaFlex 7723 a Acralock SA1
Original language description
Zpráva se zabývá posouzením namáhání lepených spojů sendvičové střechy ve skeletu vozidla hromadné dopravy (autobusu, elektrobusu) s ohledem na uvažovanou teplotní roztažnost komponent střechy a vzniku termálních napětí při nerovnoměrném ohřevu. Analyzován je vliv teplotní roztažnosti na namáhání lepených spojů při zadané teplotě na vnitřním (20 o C) a vnějším (+40 nebo -40 o C) potahu a uvažování lineárního průběhu teploty po tloušťce sendvičové střechy. Teplota skeletu a další výstroje je uvažována konstantní (20 o C). Ve všech variantách se jedná o statickou analýzu konstrukce s uvažováním vlastní tíhy bez hmotnosti cestujících.
Czech name
Vliv tepelné roztažnosti sendvičové střechy s duralovými potahy na namáhání lepených vrstev při použití lepidla SikaFlex 7723 a Acralock SA1
Czech description
Zpráva se zabývá posouzením namáhání lepených spojů sendvičové střechy ve skeletu vozidla hromadné dopravy (autobusu, elektrobusu) s ohledem na uvažovanou teplotní roztažnost komponent střechy a vzniku termálních napětí při nerovnoměrném ohřevu. Analyzován je vliv teplotní roztažnosti na namáhání lepených spojů při zadané teplotě na vnitřním (20 o C) a vnějším (+40 nebo -40 o C) potahu a uvažování lineárního průběhu teploty po tloušťce sendvičové střechy. Teplota skeletu a další výstroje je uvažována konstantní (20 o C). Ve všech variantách se jedná o statickou analýzu konstrukce s uvažováním vlastní tíhy bez hmotnosti cestujících.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JR - Other machinery industry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI4%2F349" target="_blank" >FR-TI4/349: RESEARCH AND DEVEOPMENT OF A BUS SKELETON FROM UNCONVENTIONAL MATERIALS</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů