Computational Analysis of Composite Aircraft Engine Inlet Duct
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00338788" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00338788 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
VÝPOČTOVÁ ANALÝZA KOMPOZITOVÉHO VZDUCHOVODU
Original language description
Předkládaná zpráva shrnuje práce realizované na projektu TE02000032 Výzkumné centrum pokročilých leteckých konstrukcí, WP1 Kompozitní konstrukce a DV 1.2.4 APPLICATION OF METHODOLOGY (ANALYSIS) provedené v roce 2019 na pracovišti FS ČVUT v Praze. V rámci řešeného projektu TE02000032, byly v roce 2019 provedeny dílčí práce v následujících oblastech: Vytvoření numerického modelu vzduchovodu dle aktuálních konstrukčních úprav. Statická analýza metodou konečných prvků sestavy vzduchovodu za předpokladu namáhání konstrukce statickým tlakem. Stanovení namáhání vzduchovodu a jeho prodloužení pro vybrané provozní režimy ve frekvenční oblasti, konkrétně pro 76, 82 a 100% otáček NTK, za předpokladu akustického buzení způsobeného rázovými vlnami generovanými lopatkami rotoru NTK. Validace numerických výsledků na základě tenzometrického měření ve vybraných kompozitního vzduchovodu.
Czech name
VÝPOČTOVÁ ANALÝZA KOMPOZITOVÉHO VZDUCHOVODU
Czech description
Předkládaná zpráva shrnuje práce realizované na projektu TE02000032 Výzkumné centrum pokročilých leteckých konstrukcí, WP1 Kompozitní konstrukce a DV 1.2.4 APPLICATION OF METHODOLOGY (ANALYSIS) provedené v roce 2019 na pracovišti FS ČVUT v Praze. V rámci řešeného projektu TE02000032, byly v roce 2019 provedeny dílčí práce v následujících oblastech: Vytvoření numerického modelu vzduchovodu dle aktuálních konstrukčních úprav. Statická analýza metodou konečných prvků sestavy vzduchovodu za předpokladu namáhání konstrukce statickým tlakem. Stanovení namáhání vzduchovodu a jeho prodloužení pro vybrané provozní režimy ve frekvenční oblasti, konkrétně pro 76, 82 a 100% otáček NTK, za předpokladu akustického buzení způsobeného rázovými vlnami generovanými lopatkami rotoru NTK. Validace numerických výsledků na základě tenzometrického měření ve vybraných kompozitního vzduchovodu.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
20302 - Applied mechanics
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE02000032" target="_blank" >TE02000032: Advanced Aerostructures Research Centre</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
104
Place of publication
—
Publisher/client name
TAČR
Version
—