A device for increasing the overall engine efficiency while maintaining nitrogen oxide emissions from internal combustion engines
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00348723" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00348723 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://isdv.upv.cz/doc/FullFiles/UtilityModels/FullDocuments/FDUM0032/uv032704.pdf" target="_blank" >https://isdv.upv.cz/doc/FullFiles/UtilityModels/FullDocuments/FDUM0032/uv032704.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zařízení pro zvyšování celkové účinnosti motoru při zachování emisí oxidů dusíku ze spalovacích motorů
Original language description
Vynález se týká zařízení pro zvyšování celkové účinnosti motoru, při zachování emisí oxidů dusíku ze spalovacích motorů, při kterém se do paliva a/nebo směsi paliva a vzduchu přidává směs metanu, oxidu uhličitého, oxidu uhelnatého a vodíku, pro výsledné složení paliva ve spalovacím prostoru, v množství metanu 36 až 51 % obj., oxidu uhličitého 27 až 35 % obj., oxidu uhelnatého 16 až 21 % obj. a vodíku 4 až 6 % obj., načež se na základě složení paliva ve spalovacím prostoru upravuje podíl paliva a spalovacího vzduchu, a/nebo úhel předstihu zážehu, a/nebo kompresní poměr motoru, a/nebo plnicí tlak v sacím/plnicím systému motoru. Dále se týká zařízení k provádění tohoto způsobu, kde je palivový systém motoru (2), a/nebo sací systém (1) motoru (2), a/nebo válec spalovacího motoru (2) opatřen přívodem směsí metanu, oxidu uhličitého, oxidu uhelnatého a vodíku propojeným s ovládacím prvkem.
Czech name
Zařízení pro zvyšování celkové účinnosti motoru při zachování emisí oxidů dusíku ze spalovacích motorů
Czech description
Vynález se týká zařízení pro zvyšování celkové účinnosti motoru, při zachování emisí oxidů dusíku ze spalovacích motorů, při kterém se do paliva a/nebo směsi paliva a vzduchu přidává směs metanu, oxidu uhličitého, oxidu uhelnatého a vodíku, pro výsledné složení paliva ve spalovacím prostoru, v množství metanu 36 až 51 % obj., oxidu uhličitého 27 až 35 % obj., oxidu uhelnatého 16 až 21 % obj. a vodíku 4 až 6 % obj., načež se na základě složení paliva ve spalovacím prostoru upravuje podíl paliva a spalovacího vzduchu, a/nebo úhel předstihu zážehu, a/nebo kompresní poměr motoru, a/nebo plnicí tlak v sacím/plnicím systému motoru. Dále se týká zařízení k provádění tohoto způsobu, kde je palivový systém motoru (2), a/nebo sací systém (1) motoru (2), a/nebo válec spalovacího motoru (2) opatřen přívodem směsí metanu, oxidu uhličitého, oxidu uhelnatého a vodíku propojeným s ovládacím prvkem.
Classification
Type
F<sub>uzit</sub> - Utility model
CEP classification
—
OECD FORD branch
20301 - Mechanical engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Development of Vehicle Centre of Sustainable Mobility</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
32704
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
—
Owner name
České vysoké učení technické v Praze, Jugoslávských partyzánů 1580/3, 160 00 Praha 6, Dejvice, Česká republika
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence