All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Relation Between Business Value and Business Model

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00343301" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00343301 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://rep.fs.cvut.cz/konference/" target="_blank" >http://rep.fs.cvut.cz/konference/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vztah hodnoty podniku a business modelu

  • Original language description

    Tento příspěvek je zaměřen na vztah obchodního (business) modelu a hodnoty podniku. Zkoumá, zda business model společnosti má vliv na hodnotu podniku a růstovou opci. Příspěvek je koncipován jako výzkumná sonda. Pracuje s šesti business modely, ke kterým je přiřazeno šest odvětví. Konkrétně se jedná o business modely: Producenti výrobků s nízkou přidanou hodnotou, Poskytovatelé služeb, Producenti výrobků s vyšší přidanou hodnotou, Retailoví obchodníci, Producenti nehmotných aktiv, Poskytovatelé infrastruktury a odvětví: Auto Parts (výrobci automobilových dílů), Business & Consumer Services (konzultační služby), Drugs (Pharmaceutical) – (výrobci léčiv), Retail (Grocery and Food) – (prodejci potravin), Software (System & Application) – (vývojáři softwaru) a Telecom. Services (telekomunikační služby) jako jejich typičtí zástupci. Proto jsou výsledky pouze indikativního charakteru. Nicméně na provedená zjištění lze dále navázat v dalších výzkumech.

  • Czech name

    Vztah hodnoty podniku a business modelu

  • Czech description

    Tento příspěvek je zaměřen na vztah obchodního (business) modelu a hodnoty podniku. Zkoumá, zda business model společnosti má vliv na hodnotu podniku a růstovou opci. Příspěvek je koncipován jako výzkumná sonda. Pracuje s šesti business modely, ke kterým je přiřazeno šest odvětví. Konkrétně se jedná o business modely: Producenti výrobků s nízkou přidanou hodnotou, Poskytovatelé služeb, Producenti výrobků s vyšší přidanou hodnotou, Retailoví obchodníci, Producenti nehmotných aktiv, Poskytovatelé infrastruktury a odvětví: Auto Parts (výrobci automobilových dílů), Business & Consumer Services (konzultační služby), Drugs (Pharmaceutical) – (výrobci léčiv), Retail (Grocery and Food) – (prodejci potravin), Software (System & Application) – (vývojáři softwaru) a Telecom. Services (telekomunikační služby) jako jejich typičtí zástupci. Proto jsou výsledky pouze indikativního charakteru. Nicméně na provedená zjištění lze dále navázat v dalších výzkumech.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50206 - Finance

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný sborník příspěvků z 20. odborné konference z cyklu Integrované inženýrství v řízení průmyslových podniků na téma Aplikace a využití moderních nástrojů, metod a technologií v praxi

  • ISBN

    978-80-01-06775-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    15-20

  • Publisher name

    České vysoké učení technické v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    On-line

  • Event date

    Oct 7, 2020

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article