All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Tunnel tests of the propulsion system - Rv03+OCHv02

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00346631" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00346631 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tunelové zkoušky propulzního systému - Rv03+OCHv02

  • Original language description

    Zpráva se zabývá tunelovým měřením demonstrátoru trupu letounu s funkční ventilátorovou pohonnou jednotkou. Testy byly provedeny v třímetrovém aerodynamickém tunelu VZLÚ, a. s. v Praze. Práce obsahuje výsledky měření ventilátorového pohonu s variantou lopatkování Rv03 a především novým výstupním kanálem verze OCHv02. Výše zmíněné části byly vyvíjeny za podpory projektu FV-40263. Jako pohonný agregát byl použit motor Rotax 260 HP (letoun UL-39 Albi II.), vyvíjený elektromotor v rámci projektu nebyl k dispozici. Charakteristiky jsou doplněny a porovnány s předchozími varianty (Rv01 a Rv02, obě s výstupním kanálem nově označeným jako OCHv01) vyvíjenými v rámci projektu TA04031817 s názvem „Zvýšení účinnosti ventilátorového pohonu malého letounu“ a projektu FV10569 "Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu". Konkrétně zpráva obsahuje popis pohonu a aerodynamického tunelu, včetně popisu uspořádání zkoušky. Dále zpráva obsahuje vlastní výsledky jednotlivých měření.

  • Czech name

    Tunelové zkoušky propulzního systému - Rv03+OCHv02

  • Czech description

    Zpráva se zabývá tunelovým měřením demonstrátoru trupu letounu s funkční ventilátorovou pohonnou jednotkou. Testy byly provedeny v třímetrovém aerodynamickém tunelu VZLÚ, a. s. v Praze. Práce obsahuje výsledky měření ventilátorového pohonu s variantou lopatkování Rv03 a především novým výstupním kanálem verze OCHv02. Výše zmíněné části byly vyvíjeny za podpory projektu FV-40263. Jako pohonný agregát byl použit motor Rotax 260 HP (letoun UL-39 Albi II.), vyvíjený elektromotor v rámci projektu nebyl k dispozici. Charakteristiky jsou doplněny a porovnány s předchozími varianty (Rv01 a Rv02, obě s výstupním kanálem nově označeným jako OCHv01) vyvíjenými v rámci projektu TA04031817 s názvem „Zvýšení účinnosti ventilátorového pohonu malého letounu“ a projektu FV10569 "Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu". Konkrétně zpráva obsahuje popis pohonu a aerodynamického tunelu, včetně popisu uspořádání zkoušky. Dále zpráva obsahuje vlastní výsledky jednotlivých měření.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20304 - Aerospace engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FV10569" target="_blank" >FV10569: Innovation of an unconventional ultralight all-composite airplane</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů