Response Marketing to the Crisis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156793" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156793 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Odpověď marketingu na krizi
Original language description
Marketing nikdy nemůže být vnímán jako disciplína související výlučně s hospodářskou prosperitou. Marketing musí být podnikatelskou filozofií, jakož i systémem funkcí i v těžkých dobách pro ekonomiku. Je však vždy třeba reflektovat aktuální situaci.
Czech name
Odpověď marketingu na krizi
Czech description
Marketing nikdy nemůže být vnímán jako disciplína související výlučně s hospodářskou prosperitou. Marketing musí být podnikatelskou filozofií, jakož i systémem funkcí i v těžkých dobách pro ekonomiku. Je však vždy třeba reflektovat aktuální situaci.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XIX
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—