Briefly to Analysis of Competition with Respect to Crisis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156795" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156795 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktuálně k analýze konkurence s ohledem na krizi
Original language description
Marketing nikdy nemůže být vnímán jako disciplína související výlučně s hospodářskou prosperitou. Marketing musí být podnikatelskou filozofií, jakož i systémem funkcí i v těžkých dobách pro ekonomiku. Je však vždy třeba reflektovat aktuální situaci. Příkladem je Competitive Inteligence.
Czech name
Aktuálně k analýze konkurence s ohledem na krizi
Czech description
Marketing nikdy nemůže být vnímán jako disciplína související výlučně s hospodářskou prosperitou. Marketing musí být podnikatelskou filozofií, jakož i systémem funkcí i v těžkých dobách pro ekonomiku. Je však vždy třeba reflektovat aktuální situaci. Příkladem je Competitive Inteligence.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Automatizace
ISSN
0005-125X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
52
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—