Price and Customer Experience
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156796" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156796 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cena a užitek pro zákazníka
Original language description
Cenová politika představuje základní prvek strategie a nástrojů marketingové politiky. Tento článek se zaměřuje na problematiku hodnocení užitku pro zákazníka, stanovení ceny na základě užitku stejně tak i vnitřními a vnějšími riziky spojenými s přijetímtéto koncepce.
Czech name
Cena a užitek pro zákazníka
Czech description
Cenová politika představuje základní prvek strategie a nástrojů marketingové politiky. Tento článek se zaměřuje na problematiku hodnocení užitku pro zákazníka, stanovení ceny na základě užitku stejně tak i vnitřními a vnějšími riziky spojenými s přijetímtéto koncepce.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XIX
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—