Marketing and the New Economy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00168829" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00168829 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing a nová ekonomika
Original language description
Systémové aspekty nové ekonomiky. Internet a megaintegrace. Nové příležitosti pro marketing (Second Life, Facebook, RFID). Využití internetu v marketingu (SEO, SEM, PPC Advertising, Affiliate Marketing, Microsite Marketing, Social Marketing etc.).
Czech name
Marketing a nová ekonomika
Czech description
Systémové aspekty nové ekonomiky. Internet a megaintegrace. Nové příležitosti pro marketing (Second Life, Facebook, RFID). Využití internetu v marketingu (SEO, SEM, PPC Advertising, Affiliate Marketing, Microsite Marketing, Social Marketing etc.).
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Automatizace
ISSN
0005-125X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
53
Issue of the periodical within the volume
1-2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—