Internet, e-business a digitální marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504868" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504868 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Internet, e-business a digitální marketing
Original language description
This paper deals with marketing position in digital technologies and Internet age. The traditional marketing activities recede against new technologies. If the companies want to keep up with Internet evolution a technologies they have to adapt their marketing strategy and their marketing mix. One of these strategies is e-business and digital marketing. Both of them are part of electronic marketing forms.
Czech name
Internet, e-business and digital marketing
Czech description
Příspěvek se zabývá postavením marketingu v době digitálních technologií a Internetu. Klasické marketingové aktivity ustupují do pozadí před novými technologiemi. Jestliže firmy chtějí udržet krok s vývojem Internetu a technologiemi, musejí jim přizpůsobovat svoji marketingovou strategii a svůj marketingový mix. Jednou z těchto strategií jsou e-business a digitální marketing.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
sborník konference Internet a bezpečnost organizací
ISBN
80-7318-393-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
60
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—