How changes the marketing?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181325" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181325 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak se mění marketing?
Original language description
Individuální požadavky zákazníka, individuální hodnota pro zákazníka, zapojení do hodnototvorného řetězce, loajalita zákazníka. Odpověď na dvě základní otázky: Co bude po marketingu? Jak pečovat o marketing?
Czech name
Jak se mění marketing?
Czech description
Individuální požadavky zákazníka, individuální hodnota pro zákazníka, zapojení do hodnototvorného řetězce, loajalita zákazníka. Odpověď na dvě základní otázky: Co bude po marketingu? Jak pečovat o marketing?
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pr-ekon Online
ISSN
1214-4800
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
1-5
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—