All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

More trough promotion of purchase marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181334" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181334 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Důsledněji prosazovat nákupní marketing

  • Original language description

    Článek upozorňuje na nutnost důkladné propagace nákupního marketingu ve společnostech, jako významný prvek získávání konkurenceschopnosti a tím také lepší pozice na nákupním trhu. Je nezbytné dívat se na dodavatele jako na partnery a začlenit vzájemně svá know - how do vlastní firemní politiky, což přináší výhody pro obě strany.

  • Czech name

    Důsledněji prosazovat nákupní marketing

  • Czech description

    Článek upozorňuje na nutnost důkladné propagace nákupního marketingu ve společnostech, jako významný prvek získávání konkurenceschopnosti a tím také lepší pozice na nákupním trhu. Je nezbytné dívat se na dodavatele jako na partnery a začlenit vzájemně svá know - how do vlastní firemní politiky, což přináší výhody pro obě strany.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů