More trough promotion of purchase marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181334" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181334 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Důsledněji prosazovat nákupní marketing
Original language description
Článek upozorňuje na nutnost důkladné propagace nákupního marketingu ve společnostech, jako významný prvek získávání konkurenceschopnosti a tím také lepší pozice na nákupním trhu. Je nezbytné dívat se na dodavatele jako na partnery a začlenit vzájemně svá know - how do vlastní firemní politiky, což přináší výhody pro obě strany.
Czech name
Důsledněji prosazovat nákupní marketing
Czech description
Článek upozorňuje na nutnost důkladné propagace nákupního marketingu ve společnostech, jako významný prvek získávání konkurenceschopnosti a tím také lepší pozice na nákupním trhu. Je nezbytné dívat se na dodavatele jako na partnery a začlenit vzájemně svá know - how do vlastní firemní politiky, což přináší výhody pro obě strany.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů