Traditional versus new
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00185258" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00185258 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tradiční versus nové
Original language description
Tradiční setkání marketingových odborníků se konalo již po třicáté šesté. Zvolené téma vymezilo prostor pro konfrontaci tradičních hodnot a nových trendů v marketingu. Jak se mění zákazník? Co všechno nabízejí nové marketingové přístupy? Jsou tradiční modely relevantní a funkční? Jaká je situace na trhu? Na to vše se snažili odpovědět přednášející ve svých příspěvcích, zařazených do čtyř samostatně tematicky laděných bloků.
Czech name
Tradiční versus nové
Czech description
Tradiční setkání marketingových odborníků se konalo již po třicáté šesté. Zvolené téma vymezilo prostor pro konfrontaci tradičních hodnot a nových trendů v marketingu. Jak se mění zákazník? Co všechno nabízejí nové marketingové přístupy? Jsou tradiční modely relevantní a funkční? Jaká je situace na trhu? Na to vše se snažili odpovědět přednášející ve svých příspěvcích, zařazených do čtyř samostatně tematicky laděných bloků.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů