System for Position Angles Measurement, especially for airplanes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00187386" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00187386 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1557145&lan=cs" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1557145&lan=cs</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Systém pro měření náklonů tělesa v atmosféře, zejména letadel
Original language description
Systém je tvořen dutinou izolovanou od tlaku okolní atmosféry, umístěnou uvnitř tělesa v místech, která mění symetricky svojí polohu vzhledem k těžišti tělesa. Střední část dutiny je propojena s el. mag. ventilem a s prvním dif. senzorem tlaku, jehož vstup vyústěný do okolní atmosféry. Jedna strana dutiny je připojena k druhému diferenciálnímu senzoru tlaku vyústěnému do okolní atmosféry. Druhá strana dutiny je připojena k třetímu diferenciálnímu senzoru tlaku vyústěnému do okolní atmosféry. První diferenciální senzor tlaku je umístěn v ose rotace tělesa a druhý diferenciální senzor tlaku a třetí diferenciální senzor tlaku jsou umístěny symetricky vzhledem k ose rotace tělesa. Výstup prvního diferenciálního senzoru tlaku je propojen přes první A/D převodník s mikroprocesorovým systémem, k němuž je dále přes druhý A/D převodník připojen druhý diferenciální senzor tlaku a přes třetí A/D převodník rovněž třetí diferenciální senzor tlaku.
Czech name
Systém pro měření náklonů tělesa v atmosféře, zejména letadel
Czech description
Systém je tvořen dutinou izolovanou od tlaku okolní atmosféry, umístěnou uvnitř tělesa v místech, která mění symetricky svojí polohu vzhledem k těžišti tělesa. Střední část dutiny je propojena s el. mag. ventilem a s prvním dif. senzorem tlaku, jehož vstup vyústěný do okolní atmosféry. Jedna strana dutiny je připojena k druhému diferenciálnímu senzoru tlaku vyústěnému do okolní atmosféry. Druhá strana dutiny je připojena k třetímu diferenciálnímu senzoru tlaku vyústěnému do okolní atmosféry. První diferenciální senzor tlaku je umístěn v ose rotace tělesa a druhý diferenciální senzor tlaku a třetí diferenciální senzor tlaku jsou umístěny symetricky vzhledem k ose rotace tělesa. Výstup prvního diferenciálního senzoru tlaku je propojen přes první A/D převodník s mikroprocesorovým systémem, k němuž je dále přes druhý A/D převodník připojen druhý diferenciální senzor tlaku a přes třetí A/D převodník rovněž třetí diferenciální senzor tlaku.
Classification
Type
P - Patent
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030651" target="_blank" >TA01030651: Safety Improvement of Flight, Crew and Other Participants of Flight Transport in Normal and Emergency Situations by Assistive Technologies</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
302731
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
Aug 24, 2011
Owner name
České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická, Praha 6, CZ
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence