Purchasing Behaviour in B2B Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00193905" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00193905 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní chování na trhu B2B
Original language description
Chování profesionálního nákupčího lze charakterizovat následujícími kroky nákupního marketingu. Klíčové jsou následující etapy rozhodování: sourcing strategie, analýza a výběr nákupního trhu, analýza a výběr dodavatele. Komplexní hodnocení dodavatelů může být znázorněno ve formě portfolia.
Czech name
Nákupní chování na trhu B2B
Czech description
Chování profesionálního nákupčího lze charakterizovat následujícími kroky nákupního marketingu. Klíčové jsou následující etapy rozhodování: sourcing strategie, analýza a výběr nákupního trhu, analýza a výběr dodavatele. Komplexní hodnocení dodavatelů může být znázorněno ve formě portfolia.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů