All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Control Algorithm for Electric or Hybrid Vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00225940" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00225940 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Algoritmus řízení elektrického nebo hybridního pohonu vozidla

  • Original language description

    Software slouží pro optimalizaci spotřeby elektrické energie elektromobilu. Hlavní částí je matematický model elektromobilu realizovaný v prostředí MATLAB/Simulink. Model pracuje s jedním elektrickým motorem (max. výkon 85kW) a jedním battery packem (24kWh, 300V). Model respektuje účinnost baterií jak ve zdrojovém, tak rekuperačním módu. Model také respektuje účinnost elektromotoru i střídače. Vstupními signály programu je informace o poloze pedálu nebo referenční rychlosti a úhel sklonu vozovky. Výstupem jsou aktuální elektrický výkon, stav nabití akumulátoru, ujetá dráha, rychlost vozidla, otáčky motoru a kroutící moment motoru. Optimalizační část je naprogramovaná v jazyce C# na platformě G400 od výrobce GHI Electronics. Pro optimalizaci se je použit zjednodušený model elektrického vozidla. Data z GPS přijímače (pozice, výška a rychlost) jsou využita pro záznam dráhy. První částí optimalizace je zpracování dat z GPS metodou RDP (Ramer-Douglas-Peucker). Tento algoritmus vytvoří tabul

  • Czech name

    Algoritmus řízení elektrického nebo hybridního pohonu vozidla

  • Czech description

    Software slouží pro optimalizaci spotřeby elektrické energie elektromobilu. Hlavní částí je matematický model elektromobilu realizovaný v prostředí MATLAB/Simulink. Model pracuje s jedním elektrickým motorem (max. výkon 85kW) a jedním battery packem (24kWh, 300V). Model respektuje účinnost baterií jak ve zdrojovém, tak rekuperačním módu. Model také respektuje účinnost elektromotoru i střídače. Vstupními signály programu je informace o poloze pedálu nebo referenční rychlosti a úhel sklonu vozovky. Výstupem jsou aktuální elektrický výkon, stav nabití akumulátoru, ujetá dráha, rychlost vozidla, otáčky motoru a kroutící moment motoru. Optimalizační část je naprogramovaná v jazyce C# na platformě G400 od výrobce GHI Electronics. Pro optimalizaci se je použit zjednodušený model elektrického vozidla. Data z GPS přijímače (pozice, výška a rychlost) jsou využita pro záznam dráhy. První částí optimalizace je zpracování dat z GPS metodou RDP (Ramer-Douglas-Peucker). Tento algoritmus vytvoří tabul

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    EV-TrackOptimizer

  • Technical parameters

    Software se skládá z matematického modelu elektrického vozidla vytvořeného v prostředí MATLAB/Simulink a optimalizační části vytvořené v prostředí Visual Studio 2010 pro platformu G400 společnosti GHI Electronics.

  • Economical parameters

    Optimalizační software pro elektrická vozidla je navržen pro řešení problému minimalizace spotřeby elektrické energie potřebné předem známe trasy. Software umožňuje dosažení až pětiprocentní úspory energie v závislosti na charkteru trasy a vnějších podmínkách.

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    ČVUT FEL Katedra pohonů a trakce